Zgodny z nowymi zmianami!

Pakiet dokumentów dla Ecommerce

Wszystko co musisz wiedzieć o prawnych aspektach prowadzenia, promowania i ochrony danych osobowych w ecommerce. 

Dowiesz się jak postępować w związku ze zmianami prawa wchodzącymi 1. stycznia 2021 r.

Czym jest pakiet dokumentów dla Ecommerce?

  • Seria wskazówek jak legalnie działać w sieci 
  • Pakiet dokumentów i wzorów klauzul z instrukcjami 
  • Konsultacje i przygotowanie dokumentów

Dla kogo to rozwiązanie?

Szkolenie, wzory i konsultacje są dedykowane dla każdego kto:

  1. Startuje lub rozwija się w branży eCommerce
  2. Przenosi działania stacjonarne do sieci
  3. Startuje sprzedaż produktów lub usług w sieci
  4. Przystosowuje stronę www/działalność do zmian od 2021 r.

Właścicieli firm

Jeśli jako przedsiębiorca działasz lub chcesz zacząć działać w sieci, ta pozycja jest dla Ciebie!

Menadżerów

Zarządzasz projektem lub ludźmi i prowadzisz działania lub sprzedaż w sieci - to kurs dla Ciebie.

Online marketerów

Pakiet dokumentów zawiera wszystkie niezbędne wzory do prowadzenia kampanii online.

Twórców stron

Jeśli zajmujesz się przygotowywaniem stron internetowych - to rozwiązanie dla Ciebie.

W ramach pakietu dokumentów otrzymujesz wszystkie niezbędne wzory dokumentów, klauzul, zgód oraz umów potrzebnych do bezpiecznej obsługi ecommerce. 

Zestaw szablonów to najczęściej wykorzystywane dokumenty zebrane na bazie 5 lat doświadczenia w obsłudze sklepów internetowych oraz pracy z klientami biznesowymi w ramach obsługi RODO.

Gotowe wzory i szablony

Co mi da to rozwiązanie?

Przede wszystkim poznasz wszystkie aspekty prawne prowadzenia ecommerce – sprzedaży w internecie. Dowiesz się na co uważać, jak prowadzić i rozwijać biznes zgodnie z RODO.

To paczka wiedzy i gotowych dokumentów oparta o blisko 10-letnie doświadczenie Magdy w tworzeniu regulaminów dla ecommerce i startupów oraz prowadzenia spraw związanych z ochroną danych osobowych w dziesiątkach firm i kilku korporacjach.

Przy realizacji warsztatów Pani Magda Judejko wykazała się dużym profesjonalizmem, zaangażowaniem oraz umiejętnościami organizacyjnymi. Uczestnicy bardzo wysoko ocenili wszystkie warsztaty zorganizowane przez ,Prawo do kawy" pod kątem zdobytej wiedzy oraz przydatności w dalszej pracy zawodowej. Niezwykle cenna okazała się forma prowadzonych zajęć. Poprzez praktyczne zaprezentowanie tematyki, wiele ciekawych przykładów prowadzący sprawili, że wszyscy aktywnie uczestniczyli w zajęciach i chętnie dzielili się swoim doświadczeniem i spostrzeżeniami.

Joanna Jajus Dyrektor Wydziału Działalności Gospodarczej i Rolnictwa

Webinar Pani Magdy Judejko, to przystępna i bardzo rzetelna dawka wiedzy o legalnych aspektach sprzedaży produktów on-line. Pigułka wiedzy o prawach klienta, higienie danych osobowych i działaniu zgodnie z prawem autorskim przy publikowaniu treści i zdjęć. Dla tych, którzy planują rozpocząć przygodę z własnym sklepem internetowym, obowiązkowa pozycja do obejrzenia!

Anna Malinowska Inkubator Starter

    Oferta

    Przewodnik

    Przewodnik w formie ebooka - prawo dla ecommerce wytłumaczone krok po kroku.

    Interaktywny niezbędnik

    Dostęp do szablonów dokumentów i treści zgód wraz z instrukcją wdrożenia.

    Profesjonalne wdrożenie

    Najlepszy wybór dla korporacji posiadających rozbudowane struktury.

    Potrzebujesz porozmawiać przed podjęciem decyzji?

    Chcesz z nami porozmawiać lub otrzymać od nas propozycję współpracy?

    Najczęściej zadawane pytania

    Przejście kursu zajmie Twoim pracownikom do godziny czasu pracy.

    • Szkolenie składa się z 3 modułów, szkolenie można wykonać w każdym czasie, zarówno na komputerze jak i telefonie.
    • Każdy pracownik może wykonać szkolenie w swoim tempie.
    • Przeciętny czas to od 30 min do 60 min – w zależności ilości podejść do testu.

    Warto wskazać termin do którego pracownik powinien odbyć szkolenie.

    Koordynator grupy widzi w swoim panelu kto na jakim etapie ukończył szkolenie.

    Użytkownicy wykonują szkolenia logując się za pomocą własnych kont w systemie. Jeden dostęp upoważnia do przejścia kursu przez jedną osobę. Dla każdego uczestnika postęp zapisywany jest indywidualnie.

    W przypadku dostępów grupowych utworzymy osobną grupę szkoleniową dla przedsiębiorstwa/organizacji lub jej oddziału. 

    Użytkownicy nadal będą indywidualnie logować się do platformy, jednak będą zorganizowani w ramach swoich jednostek organizacyjnych.

    Koordynatorzy mają możliwość zarządzania grupami, mają też dostęp do dokumentów wygenerowanych danym pracownikom.

    Mocno pracujemy nad przyswajalnością naszych treści. Tak dobieramy zakres materiałów szkoleniowych, aby nie tylko przekazywały najważniejsze informacje, ale też by dla ludzi były atrakcyjne i motywowały ich do pogłębiania wiedzy.

    Dodatkowo treść szkoleń wzbogaciliśmy o praktyczne ćwiczenia i interkatywne zadania sprawdzające czujność w trakcie wykonywania szkolenia. Dzięki temu utrzymujemy zaangażowanie użytkowników na stale wysokim poziomie.

    To nas wyróżnia spośród innych edukatorów i szkoleniowców.

    U nas nie da się przeklikać treści z uwagi na zadania praktyczne, a nie wyłącznie teoretyczne.

    Oczywiście, jeżeli masz swój wzór upoważnienia, stworzymy z niego szablon do naszego generatora według przesłanego przez Ciebie wzoru. Nasz system następnie zautomatyzuje Twój proces nadawania upoważnień. 

    Jest to usługa, którą proponujemy najbardziej wymagającym klientom. W ramach personalizacji treści szkoleniowe są dostosowywane do konkretnego klienta.

    Po ustaleniu z Tobą szczegółów, opracujemy materiały szkoleniowe oraz ćwiczenia i pytania testowe na bazie Twojej branży lub sytuacji z życia Twojej firmy oraz skupimy się na rozwiązaniu kluczowych zagadnień. 

    Jakie treści możecie dla mni spersonalizować? – Wszystkie, które Ty wskażesz i skonsultujesz z nami. Po przeanalizowaniu opisanej przez Ciebie sytuacji w Twojej firmie i jej obecnych priorytetach, przedstawimy audyt, w którym przedstawimy Ci co Twoja firma aktualnie potrzebuje.

    Możemy opracować Twoje treści w systemie lub przygotować coś dla Ciebie w oparciu o nasze kompetencje i Twoje potrzeby.

    Zamów Wycenę

    Świetna decyzja! Jesteś w trakcie zamawiania pakietu dokumentów RODO dla swojego sklepu. 
    Wypełnij poniższy formularz, skontaktujemy się z Tobą w celu ustalenia potrzeb, odpowiemy na wszelkie pytania i zaproponujemy niezobowiązującą wycenę.

    Uciekasz?

    Zanim pójdziesz, zapisz się na webinar z cyklu #ecommercenalegalu 
    Otrzymasz powiadomienia o kolejnych webinarach i dostęp do nagrań wcześniejszych spotkań 

    Które webinary Cię najbardziej interesują?